loading...
نا کجا اباد
ستاره بازدید : 303 جمعه 15 تیر 1403 نظرات (0)

همسرم پتو نداد، او را كشتم
جامجم آنلاین: مرد جوانی كه متهم به قتل همسرش است در دادگاه مدعی شد كه علتشروع درگیری و در نهایت قتل همسرش ، این بود كه همسرش به او پتو نداده بود.
به گزارش فارس، عصر روز جمعه21 اردیبهشت 86، مأموران كلانتری حسینآباد مهرشهر كرج از طریق مركزفوریتهای پلیس، از كشف جسد زن جوانی باخبر شدند.
مأموران با حضور در محل موردنظر، جسد غرق در خون زن جوان را در آشپزخانه پیدا كردند. اظهارات خواهرشوهر مقتول مبنی بر مراجعه برادرش به خانه او و سپردن بچه 9 ماهه به او ومتواری شدن برادرش باعث شد شوهر زن جوان به عنوان مظنون اصلی در قتل تحتتعقیب قرار بگیرد.
تحقیقات لازم برای دستگیریشوهر این زن آغاز شد ولی بعد از گذشت 2 ماه از این حادثه نشانهای از محلاختفای مرد جوان پیدا نشد، تا اینكه یكی از بستگان مرد جوان از اردبیل باپلیس تماس گرفت و مدعی شد كه قاتل فراری در منزل او حضور دارد.
مأموران آگاهی كرج با حكم نیابت به اردبیل مراجعت كردند و متهم فراری را بعد از دستگیری به كرج منتقل كردند.
شهرود.خ، متهم به قتل دربازجوییها به قتل همسرش اعتراف كرد و گفت: روز حادثه ساعت 8 قصد ورود بهخانه را داشتم؛ ولی همسرم از ورود من به خانه ممانعت كرد. به زحمت واردخانه شدم و بعد از مشاجره با همسرم از او درخواست پتویی كردم تا آن را بهمحل كار ببرم، اما همسرم باز هم از این كار امتناع كرد. من كه از رابطهپنهانی همسرم با مردان غریبه به شدت عصبانی بودم، با چاقویی كه درآشپزخانه بود، همسرم را كشتم. همسرم همچنین كودك 9 ماههام را كتك زده بودو از من خواست كه او را به بهزیستی تحویل بدهم.
جلسه رسیدگی به این پرونده،امروز در شعبه 74 دادگاه كیفری استان تهران به ریاست قاضی حسن تردستبرگزار شد و قاضی تردست از نماینده دادستان خواست كیفر خواست را قرائت كند.
عطار، نماینده دادستان ضمنقرائت كیفرخواست، گفت: شهرود.خ 37 ساله، متهم به قتل عمدی همسرش رحیمه استو با توجه به دلایل موجود در پرونده مانند گزارش مرجع انتظامی، شكایتاولیای دم، گزارش پزشكی قانونی مبنی بر پارگی ریه مقتول، بازسازی صحنه وهمچنین اعتراف صریح متهم، بزه انتصابی به متهم، محرز است و تقاضای صدورحكم شایسته و مجازات متهم را دارم.
در ادامه جلسه، قاضی تردستخطاب به متهم با بیان اینكه مادر همسرت تقاضای قصاص كرده ولی 2 دختر همسرتدرخواست دیه كردند، از وی سؤال كرد آیا اتهام را قبول داری كه متهم درجواب گفت: بله اتهام قتل همسرم را قبول دارم.
متهم به قتل از صحبت كردن بهزبان فارسی در دادگاه امتناع كرد و مدعی شد كه قادر به تكلم به زبانفارسی نیست، به همین دلیل قاضی تردست شروع به صحبت كردن با متهم به زبانآذری كرد و تمام اظهارات متهم را برای مستشاران ترجمه كرد.
قاضی از متهم خواست جزئیات روزحادثه را توضیح بدهد كه متهم در جواب به زبان آذری گفت: حاضر نیستم دربارهنحوه قتل حرف بزنم. من حادثه را فراموش كردم.
متهم همچنان از بیان نحوه قتلهمسرش خودداری كرد و در نهایت قاضی تردست از وی خواست بنشیند و از وكیلمدافع متهم خواست به جای وی صحبت كند.
در این لحظه وكیل مدافع ازقاضی اجازه خواست تا با متهم صحبت كند تا او را راضی به بیان جزئیات حادثهكند و جالب این بود كه متهم با وكیل خود به زبان فارسی صحبت كرد ولیهمچنان از بیان جزئیات حادثه خودداری كرد.
وكیل مدافع متهم در جایگاهقرار گرفت و گفت: موكل من تنها چیزی كه به من گفت این بود كه همسرم به منحمله كرد، من هم چاقو را از او گرفتم و به او چند ضربه زدم.موكل من بابیان اینكه خانواده آبروداری دارد از بیان جزئیات حادثه خودداری كرد و منهم از جزئیات با خبر نیستم.
قاضی از متهم سؤال كرد كه دربازجوییها مدعی شدی روز حادثه به خاطر یك پتو با همسرت دعوا كردی و او راكشتی، آیا این موضوع را قبول داری كه متهم گفت: بله قبول دارم.
قاضی از متهم خواست كه دربارهادعای رابطه پنهانی همسرش با مردان غریبه صحبت كند كه متهم گفت: نمیتوانمدراینباره حرفی بزنم. اگر همسرت دارای سوء رفتار بود چرا او را طلاقندادی كه متهم در جواب گفت: پول نداشتم او را طلاق بدهم، همسر اولم را كهمهریهاش كم بود طلاق دادم. همسر دوم من قبل از من، 2 بار ازدواج كرده بود.
قاضی به متهم گفت كه آخریندفاع خود را بیان كند كه متهم گفت: مادر و برادر همسرم باید به دادگاهبیایند و اگر در دادگاه بگویند كه من مقصر هستم، من هم قبول میكنم.
قاضی تردست بعد از شنیدن اظهارات متهم، ختم جلسه را اعلام كرد و صدور حكم را به انجام تحقیقات بیشتر در آینده موكول كرد.



http://www.98ia.com/modules/Forums/images/smiles/icon_eek.gif http://www.98ia.com/modules/Forums/images/smiles/icon_eek.gif http://www.98ia.com/modules/Forums/images/smiles/icon_eek.gif http://www.98ia.com/modules/Forums/images/smiles/icon_eek.gif
همسرم پتو نداد، او را كشتم
]]>
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 251
  • کل نظرات : 114
  • افراد آنلاین : 23
  • تعداد اعضا : 217
  • آی پی امروز : 69
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 82
  • باردید دیروز : 35
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 289
  • بازدید ماه : 289
  • بازدید سال : 6,821
  • بازدید کلی : 540,623
  • کدهای اختصاصی
    دانلود نرم افزار کامپیوتر سفارش پاپ آپ بندری جدید